ZADANIA REALIZOWANE Z BUDŻETU PAŃSTWA, PAŃSTWOWYCH FUNDUSZY CELOWYCH i ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH
- Szczegóły
W ramach Rządowego Funduszu Polski Ład Program Inwestycji Strategicznych
Gmina Białogard otrzymała dofinansowanie na kwotę : 8 484 544 zł w tym na zadanie:
- Szczegóły
Celem projektu jest przeciwdziałanie wykluczeniu cyfrowemu. Środki na jego realizację pochodzą z funduszy europejskich - z Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.
Wnioski o udział w projekcie składać mogą rodzice/opiekunowie prawni uczniów szkół podstawowych oraz pełnoletni uczniowie szkoły średniej zamieszkujących na terenie Gminy Białogard zgodnie z punktem 2 podpunkt a przedkładanego Oświadczenia.
Wymagane dokumenty:
-
Oświadczenie rodzica/opiekuna prawnego lub Oświadczenie ucznia szkoły średniej który osiągnął pełnoletność. Załącznik Nr 8 lub Załącznik nr 9
-
Formularz uzupełniający – zakres danych osobowych.
-
Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych (art. 13 RODO).
-
Dokumenty potwierdzające fakt zatrudnienia członka rodziny w PGR (wymóg nieobligatoryjny).
-
Oświadczenie o wypełnieniu obowiązków informacyjnych (wyłącznie w przypadku przedłożenia dokumentów wymienionych w punkcie 4, dotyczących żyjących członków rodziny).
Przed złożeniem wniosku należy zapoznać się z Regulaminem konkursu załączonym do ogłoszenia o konkursie i dostępnym na https://www.gov.pl/web/cppc/wsparcie-ppgr
Wnioski wraz z wymaganymi załącznikami należy złożyć w Urzędzie Gminy Białogard
(ul. Wileńska 8 ) w Punkcie Obsługi Interesanta do 28 października 2021 r. (w dniach
i godzinach pracy urzędu).
Uwaga! Wszystkie dokumenty muszą być ze sobą zszyte lub spięte w sposób uniemożliwiający ich zdekompletowanie.
Informacji na temat naboru udzielają pracownicy Urzędu Gminy Białogard tel. 94 312 11 62
Uwaga! Złożenie wniosku nie gwarantuje otrzymania wsparcia w ramach projektu!
W przypadku otrzymania mniejszej kwoty dofinansowania niż wnioskowana, pierwszeństwo w wyborze do objęcia wsparciem będą miały osoby, które do wniosku dołączyły dokumenty potwierdzające fakt zatrudnienia członka rodziny w zlikwidowanym PGR.
Zmiany w dokumentacji konkursowej wprowadzone przez Centrum Projektów Polska Cyfrowa skutkować mogą wprowadzeniem zmian w udostępnianych formularzach i koniecznością przedłożenia dodatkowych dokumentów czy informacji.
Strona 1 z 2