• Contrast
    • Layout
    • Font
  • Strona Główna
  • Ostrzeżenia Pogodowe
  • Bezpieczeństwo i zdrowie
  • Prezentacja Gminy
    • Historia
    • Krajobraz, przyroda, zabytki
    • Kajaki i Wędkarstwo
    • Rada Gminy
    • Sołectwa
  • Wieści z Gminy
  • Przetargi
  • Gospodarka
  • Miejsca noclegowe
  • Urząd Gminy - kontakt
  • Oświata
  • Kultura i Sport
    • Sport
    • Biblioteki
  • Ich warto poznać
  • Nowoczesna szkoła
  • RODO
  • Internet ZGŁOSZENIA
  • PRZETARGI - GOSPODARKA NIERUCHOMOŚCIAMI
  • Lista osób dopuszczonych do przetargu - gospodarka nieruchomościami
  • WYKAZ NIERUCHOMOŚCI
  • SPIS POWSZECHNY LUDNOŚCI I MIESZKAŃ 2021
  • Deklaracja dostępności
  • BIP
  • ZADANIA REALIZOWANE Z BUDŻETU PAŃSTWA, PAŃSTWOWYCH FUNDUSZY CELOWYCH i ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH
  • Strona Główna
  • Ostrzeżenia Pogodowe
  • Bezpieczeństwo i zdrowie
  • Prezentacja Gminy
    • Historia
    • Krajobraz, przyroda, zabytki
    • Kajaki i Wędkarstwo
    • Rada Gminy
    • Sołectwa
  • Wieści z Gminy
  • Przetargi
  • Gospodarka
  • Miejsca noclegowe
  • Urząd Gminy - kontakt
  • Oświata
  • Kultura i Sport
    • Sport
    • Biblioteki
  • Ich warto poznać
  • Nowoczesna szkoła
  • RODO
  • Internet ZGŁOSZENIA
  • PRZETARGI - GOSPODARKA NIERUCHOMOŚCIAMI
  • Lista osób dopuszczonych do przetargu - gospodarka nieruchomościami
  • WYKAZ NIERUCHOMOŚCI
  • SPIS POWSZECHNY LUDNOŚCI I MIESZKAŃ 2021
  • Deklaracja dostępności
  • BIP
  • ZADANIA REALIZOWANE Z BUDŻETU PAŃSTWA, PAŃSTWOWYCH FUNDUSZY CELOWYCH i ŚRODKÓW ZEWNĘTRZNYCH

UCZNIOWIE SZKOŁY PODSTAWOWEJ W STANOMINIE WZIĘLI UDZIAŁ W MIĘDZYNARODOWYM KONKURSIE MATEMATYCZNYM „KANGUR”

Szczegóły
Opublikowano: 28 marzec 2019
Utworzono: 28 marzec 2019

pobrane

Dnia 21 marca 2019 r. 36 uczniów naszej szkoły wzięło udział

w Międzynarodowym Konkursie Matematycznym „KANGUR”, którego celem

jest szeroka popularyzacja matematyki. „Kangur” integruje młodzież całego świata, bowiem w tym samym dniu uczniowie wielu krajów rozwiązują te same zadania. Atrakcyjne zadania konkursowe popularyzują wiedzę matematyczną, mobilizują do rozwijania zainteresowań, umożliwiają sprawdzenie umiejętności i stwarzają szansę zdobycia nagród w postaci obozów zagranicznych i krajowych oraz wyjątkowych nagród rzeczowych.

Każdy uczestnik konkursu  otrzymał dyplom za udział oraz upominek –układankę przestrzenną „kula-breloczek”.

W tegorocznej edycji konkursu, w naszej szkole, wzięło udział 36 uczniów w pięciu kategoriach:

Żaczek - kl.II - 8 osób

Maluch – kl.III-IV - 9 osób  

Beniamin – kl.V-VI – 10 osób    

Kadet kl.VII-VIII – 5 osób                

Junior – kl.IIIgim – 4 osoby.  

Teraz z niecierpliwością czekamy na wyniki.

Święto w Świetlicy w Rarwinie

Szczegóły
Opublikowano: 28 marzec 2019
Utworzono: 28 marzec 2019

20190309 180009

 

Dnia 09.03.2019r. w naszej świetlicy w Rarwinie zorganizowaliśmy Święto dla wszystkich Pań-małych i dorosłych. Wszystko dopięliśmy na ostatni guzik dzięki pomocy wspaniałym mieszkańcom naszej miejscowości. Każda Pani" w wielkiej tajemnicy" przygotowywała poczęstunek dla pozostałych  gości i tylko mogłyśmy zaobserwować nutkę niepewności, aby dania czasami nie powtórzyły się. Poczęstunek był wyśmienity i urozmaicony. Pan Marek Majkowski,mieszkaniec Rarwina  wręczył nam prezent  -kwiaty dla każdej Pani I pyszne ciasta- bardzo Panu dziękujemy za tak miły gest. Dzięki Pani Radnej Ewie Nazarkiewicz nasz wieczór był jeszcze bardziej wspaniały. Sprawiła nam miłą niespodziankę-dziękujemy. 

 

Warsztaty Terapii Zajęciowej

Szczegóły
Opublikowano: 28 marzec 2019
Utworzono: 28 marzec 2019

 

 

warsztat

 

Europejski Tydzień Zrównoważonego Rozwoju

Szczegóły
Opublikowano: 28 marzec 2019
Utworzono: 28 marzec 2019

Zasilanie Pół Nawozem Organicznym

Szczegóły
Opublikowano: 28 marzec 2019
Utworzono: 28 marzec 2019

 

Strona 126 z 213

  • 121
  • 122
  • 123
  • 124
  • ...
  • 126
  • 127
  • 128
  • 129
  • ...
Joomla Templates by Joomla-Monster.com
Back to top

UWAGA! Ten serwis używa cookies i podobnych technologii.

Brak zmiany ustawienia przeglądarki oznacza zgodę na to. Czytaj więcej…

Zrozumiałem